2017. október 08. 01:03 - konyhakaland

Kitchen Aid Stand mixer típusok

Rengeteg fajta jó minőségű mixer van a piacon. Sokan dícsérik a Kenwood-ot is. Én a Kitchen Aid előtt egy Andrew James food mixer-t használtam. Még most is megvan és nagyon szeretem. De most picit a Kitchen Aid típusokról szeretnék írni, már amit összegyűjtöttem annak idején, amikor vásárlás előtt álltam.

 

Emelőfejes KitchenAid konyhai Robotgépek

 

 

Címkék: KitchenAid
Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kitchenadventures.blog.hu/api/trackback/id/tr5612938619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása