2017. december 02. 08:32 - konyhakaland

És megérkezett...

 20171201_130723.jpg

Igaz már két hete megérkezett, de rengeteg minden történt, így elmaradt a bejegyzés megírása.

Hétfőn kaptam az üzenetet, hogy kedden fogjak kiszállítani és megadták a webcímet, ahol nyomon tudom követni a kiszállítást. Na de nem gondoltam, hogy szószerint. Kedden a reggeli munkából hazaérve ránéztem a linkre, amit küldtek. És mit látok?? Látom a csomagküldő nevét (Steve), kocsiját, hogy épp merre jár (konkrétan térképen), látom, hogy én "hányadik" csomagja vagyok, illetve, hogy épp hányadikat teljesíti. Igen, innentől kezdve figyeltem az útját a térképen. Jóformán végig a környéken volt. Vártam Steve-t, mint a Messiást. Amikor elérkezett az utolsó csomag és már az enyém következett, az ablakban álltam, mint egy kisgyerek. Lestem Steve érkezését.

És megjött.

Két hatalmas doboz jött. Maga a mixer 3 kemény dobozba volt csomagolva, a másodikon kívül óriási buborékfólia volt. 

A másik dobozban voltak az ajándékok. 

10 perc alatt hatalmas káoszt csináltam az étkező asztalon.

Ajándékba jött a tésztakészítő (3db), a spirálozó, egy Arthur Price késkészlet gyönyörű fa tartóban és egy Le Creuset bortartó.

 

A mixer egy 5KSM175 típusú mixer, pisztácia színben, amihez extra kiegészítők tartoznak:

így a szilikonos szélű keverőlapát, az extra tál, a műanyag védőkarima

 20171202_070512.png

És itt a masina: 

20171201_130723.jpg

A kiegészítőket és ajándékokat nem fotóztam sajnos még le. Egyszer előszedem a szekrényből és lefotózom egyben.

20171116_185847.png

És nem kérdés, Steve lett a neve a masinának. :D

 

 

Címkék: KitchenAid
1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kitchenadventures.blog.hu/api/trackback/id/tr1513410511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KD Dóra 2018.05.20. 21:32:45

De szuper!! Eredetileg én is a pisztácia színűt szerettem volna, nagyon jól néz ki!
süti beállítások módosítása